s

Ipsiarum deitis de santis Lorem Ipsum. Proin gravida nibh vel veliauctor aliquenea.

Working Hours

Alienum phaedrum torquatos nec eu, vis detraxit periculis exnihil expetendis in mei. Mei an peric ula euripidis, hinc partem ei est. Eos ei nisl graecis vix.

Monday > Friday:
9am > 5pm
Saturday:
9am > 1pm
Sunday:
Closed

Healthy Lifestyle

Alienum phaedrum torquatos nec eu, vis detraxit periculis.

s

Complete 12 Weeks Diet Plans
For Your Blood Type

Image Showcase

Image Showcase

Image Showcase

Subscribe

Η
Φιλοσοφία
Μας

Στο KEEP EAT HEALTHY είμαστε κοντά σας σε κάθε βήμα της ζωής σας.

Οι υγιεινές συνήθειες δεν πρέπει να συνδέονται με αυστηρότητα, στέρηση και μονοτονία καθώς σε μια ισορροπημένη διατροφή χωράνε όλα, ακόμα και οι επιλογές που είναι λιγότερο θρεπτικές.

Βρεφική ηλικία

Κατά την βρεφική περίοδο μέχρι και την συμπλήρωση του πρώτου εξαμήνου συνιστάται ο αποκλειστικός θηλασμός του βρέφους έτσι ώστε να έχει την ιδανική αύξηση, ανάπτυξη και υγεία.

Παιδική ηλικία

Η παιδική ηλικία αποτελεί μια από τις σημαντικότερες περιόδους όσον αφορά την διατροφική εκπαίδευση του παιδιού και την υιοθέτηση υγιεινών συνηθειών, γεγονός που διασφαλίζει την σωστή αύξηση και ανάπτυξη του παιδιού.

Εφηβική ηλικία

Μια ιδιαίτερα ξεχωριστή περίοδος στην ζωή κάθε ατόμου καθώς αποτελεί το μεσοδιάστημα μεταξύ παιδικής ηλικίας και ενηλικίωσης. Την περίοδο αυτή τόσο τα αγόρια αλλά ιδιαίτερα και τα κορίτσια ασχολούνται με το σώμα τους και συγκρίνουν τον εαυτό τους με τα υπάρχοντα κοινωνικά πρότυπα.

Εγκυμοσύνη

Η περίοδος της εγκυμοσύνης διακρίνεται από τις σταδιακά αυξανόμενες ανάγκες της μητέρας σε ενέργεια και θρεπτικά συστατικά.

Ενήλικη ζωή

Η διατροφική συμπεριφορά στην ενήλικη ζωή είναι καίριας σημασίας καθώς μπορεί να δράσει προστατευτικά προφυλάσσοντας από την ανάπτυξη χρόνιων νοσημάτων όπως η παχυσαρκία, ο διαβήτης, η υπέρταση, τα καρδιαγγειακά κ.λπ. τα οποία αποδίδονται κατά κύριο λόγο στις διατροφικές συνήθειες αυτής της περιόδου.

Τρίτη ηλικία

Η διατροφή μετά τα 60 καλείται να θωρακίσει την άμυνα του οργανισμού και να εξασφαλίζει επάρκεια στα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά καθώς μετά από αυτήν την ηλικία είναι σύνηθες να εμφανίζεται πληθώρα διατροφικών ελλείψεων.

Τρόποι Συνεδρίας

Στο KEEP EAT HEALTHY έχουμε προσαρμόσει όλο το υλικό μας, έτσι ώστε να μπορεί να λειτουργεί με εξίσου αποτελεσματικό τρόπο, είτε online είτε δια ζώσης.

Συνεδρία στο γραφείο

Η συνεδρία στο γραφείο γίνεται σε ένα πολύ ζεστό περιβάλλον, το οποίο έχουμε επιμεληθεί οι ίδιοι και έχει ως στόχο την καλύτερη συνολική παροχή υπηρεσιών.

Συνεδρία online

H συνεδρία OnLine έχει προσαρμοστεί με τέτοιο τρόπο ώστε να παρέχονται τα απαραίτητα εφόδια και να μπορέσετε να πετύχετε τους στόχους σας ακόμα και εάν δεν μπορείτε να έρθετε στο χώρο μας.

Συνεδρία κατ' οίκον

Η συνεδρία κατ’οίκον υπάρχει έτσι ώστε να μπορούν να εξυπηρετηθούν άτομα με αναπηρία, ηλικιωμένοι, καθώς και σε συγκεκριμένες περιπτώσεις άτομα τα οποία λόγω φόρτου εργασίας προτιμούν να μεταβούμε εμείς στο χώρο τους.

s

Tasty & Easy Meals

Ο χώρος μας

Ο χώρος του γραφείου έχει ετοιμαστεί με ιδιαίτερη φροντίδα και μεράκι για να σας υποδεχθεί. Σκοπός του είναι να προσφέρει ένα φιλικό, ασφαλές και αρμονικό περιβάλλον.

s

What they say

Ask Us Anything

Alienum phaedrum torquatos nec eu, vis detraxit periculis exnihil expete ndis in mei. Mei an peric ula euripidis.

    Συxvές Ερωτήσεις

    Είμαστε εδώ για να λύσουμε κάθε απορία σας.

    Υπάρχουν δίαιτες για απώλεια τοπικού πάχους;

    Ο όρος τοπικό αδυνάτισμα δεν υφίσταται. Αυτό που μπορείτε να κάνετε είναι να διατηρείτε το σωματικό σας λίπος σε φυσιολογικά επίπεδα, να βάλετε στόχους όσον αφορά την άσκηση και να πορεύεστε προς αυτούς. Ο δρόμος για την επίτευξη των στόχων μας δεν είναι πάντα εύκολος, το αποτέλεσμα όμως θα σας ανταμείψει.

    Ποιο το ιδανικό μου βάρος με βάση το ύψος μου;

    Το ιδανικό βάρος εξαρτάται από πολλές παραμέτρους, πέρα από το ύψος. Εξαρτάται από την ηλικία, το φύλο, το επίπεδο της φυσικής δραστηριότητας, το ποσοστό του σωματικού λίπους καθώς και τις προσωπικές αρέσκειες. Ελάτε λοιπόν να βρούμε μαζί το ιδανικό σας βάρος.

    Πόσα κιλά μπορώ να χάσω σε ένα μήνα;

    Σύμφωνα με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας, η εβδομαδιαία απώλεια βάρους πρέπει να κυμαίνεται γύρω στο 1-2 % του σωματικού βάρους, δηλαδή περίπου 0,5-1,5 κιλό την εβδομάδα ανάλογα την περίπτωση. Επιπλέον, σαν στόχο έχουμε 70% της απώλειας βάρους να είναι λίπος.

    Να χρησιμοποιήσω συμπληρώματα διατροφής για να χάσω βάρος;

    Τα συμπληρώματα διατροφής δεν κάνουν θαύματα, μπορούν να βοηθήσουν σε διάφορες διατροφικές ελλείψεις ή ειδικές καταστάσεις εάν και εφόσον υπάρχουν υγιεινές διατροφικές βάσεις.

    Πόσα γεύματα πρέπει να κάνω μέσα στην μέρα;

    Η σύσταση σχετικά με τα γεύματα ποικίλλει ανάλογα με το καθημερινό πρόγραμμα του ατόμου, τις ανάγκες του καθώς και το αίσθημα πείνας και κορεσμού στο οποίο πρέπει να μάθει να ανταποκρίνεται.

    Δεν μαγειρεύω συχνά, θα μπορέσω να πετύχω το στόχο μου;

    Η επίτευξη των στόχων δεν εξαρτάται από το συχνό μαγείρεμα αλλά κατά βάση από την σωστή προετοιμασία και οργάνωση κάποιων γευμάτων. Τα γεύματα αυτά μπορούν να χρησιμοποιηθούν σαν λύση ‘’ανάγκης’’ κάποιες ημέρες τις οποίες δεν υπάρχει χρόνος ή όρεξη για μαγείρεμα. Επίσης, πολύ σημαντικός παράγοντας είναι η προσαρμογή γρήγορων και θρεπτικών επιλογών.

    Μας Εμπιστεύθηκαν